Søk i denne bloggen

onsdag 6. oktober 2010

Hei igjen folkens!

Da vil jeg oppdatere litt her inne, har nemlig besøkt 3D på SUS igjen i dag, og her er resultatet!
Nemlig kontaktpersonen min, Sidsel, som faktisk holder på alle 38 teppene som ble levert i dag, 6 oktober!
Hun slet litt med å holde dem samlet, kanskje ikke så rart ;)
Sidsel jobber på melkebanken, men har tatt på seg "jobben" med å være min kontakt i dette prosjektet.
Hun er en fantastisk dame som alltid er blid og positiv, og hun gjør en flott og viktig jobb på 3D.
Dette var tredje levering, så nå er hylla tom og må fylles igjen ;)

I dag vant jeg også en konkurranse på radio sandnes, hvor jeg vant en pose garn fra Gjesdal! Så da ble jeg satt på direkten på radio mens jeg satt i bilen og skulle egentlig inn og levere jentene i barnehagen. Gjett om jeg var nervøs :p Men jeg fikk reklamert litt for denne innsamlingen, så det kom jo bare gode ting utav det;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar