Søk i denne bloggen

torsdag 20. januar 2011

Egendesignet fantastisk hals! :D *gave*

Denne gangen er modell og eier samme person, min gode kollega Rachel.
Hun har fortjent å få denne halsen i gave av meg, fordi hun er som hun er. Rett og slett, hun gir av seg selv og det hun har, uten andre tanker om saken. DET fortjener hun skryt for ;)

Halsen er strikket i brunt babyull, dobbel perlestrikk med taggete kant. Her ser man halsen slik det er ment at den skal brukes ute i kulda, surret to ganger rundt.

Jeg må si at det var knalltøft at Rachel hadde på seg denne genseren akkurat da bildene skulle tas.
Skikkelig flott kontrast!
 Når man er inne, kan man ha halsen løst rundt seg. Ikke bare ser det flott ut, men den gir en lun varme til nakke og skuldre :D
Og så ett bilde for å bedre vise detaljene i halsen, gjett om jeg er stolt da :D

4 kommentarer:

  1. For en deilig hals,den var skikkelig flott!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :D Jeg er knallstolt selv, alltid kjekt å lage noe flott direkte fra fantasien ;)

    SvarSlett
  3. Den er helt nydelig! JEg fikk jo se den like før overrekkelsen! Du er så flink Regine!!

    SvarSlett
  4. Hehe stemmer det Shamu! Jeg var jo innom deg kvelden før jeg overleverte den ;)
    Det kommer mer kjekt i bloggen snart <3
    Jeg har ett par spennende frihåndsprosjekter på gang :D

    SvarSlett