Søk i denne bloggen

torsdag 17. februar 2011

Hei alle sammen! :D

Endelig kan jeg skryte av å ha fungerende internettlinje i hus! Det har tatt sin tid å få dette til, da det har vært vanskelig å få gravd kabelen ned i frossen bakke.
Det blir så fantastisk å kunne legge ut nye bilder uten at det tar en hel dag, og jeg har noen prosjekter som venter på å få komme ut på nettet :D

Jeg har strikket hals/sjal/skjerf til mamma på morsdagen (verdens beste mamma fortjener jo kun det beste).
Utrolig glad i damen som er så viktig i mitt liv :D

Akkurat nå, designer jeg ett mini-seleskjørt etter mål. Det viste seg vanskelig å finne akkurat DEN oppskriften jeg ville ha, så da var det inn i tankeboksen for å få det til. Jeg tror, og håper, at det vil passe sin eier perfekt ;)

Ønsker dere alle en RIKTIG GOD HELG! :D

2 kommentarer: