Søk i denne bloggen

lørdag 9. juli 2011

"Flower memory" *solgt*

Puff som har fått ett nytt liv! :D

Var så heldig å overta en "som ny" puff fra ikea, fordi den var uten trekk. Etter å ha lett litt på ikeas hjemmeside, kunne jeg ikke finne nytt trekk til akkurat denne puffen. Vel, da var det fram med symaskinen! Dette er jeg rimelig fersk på, men jeg er kjempefornøyd med resultatet! <3
 
 

Puffen er akkurat passe til å sitte på, slenge beina oppå og attpåtil synes jeg
den er en fryd for øyet! Jeg elsker stoffet, og det passer liksom inn hos de fleste.



Og så er den utrolig praktisk også, her kan du gjemme alle slags skatter. Alt fra strikketøy, blader, ekstra puter eller pledd.. Fjernkontrollene og laptopen passer også fint oppi når man venter besøk
og vil rydde bordet. Vil igrunnen beholde denne selv, men jeg ser at det ikke er plass nok i stuen.
"Skal du beholde den, må noe annet ut herfra" sa min bedre halvdel. Og jeg forstår han godt ;)

Puffen ble solgt før jeg hadde fått sukk for meg. Er det ikke herlig å kunne lage noe som folk synes er fantastisk?! Det varmer iallefall mitt hjerte, og bidrar til mer inspirasjon videre.
Håper puffen får gjort nytten sin hos deg, Linda. Jeg kommer iallefall til å se på den hver gang jeg er hos deg! Og ikke minst, myse på skattene du gjemmer inni den ;)
Pris: 800kr. Må hentes :)

2 kommentarer:

  1. Utrolig flott puff, som både er praktisk, lekker og tidløs.
    Bra jobba!! :-)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk Shamu! Jeg er ganske stolt selv, jeg er ikke akkurat en racer på min lille billige symaskin. Men det er jo alltid gøy å prøve noe annet, noe ukjent. Spesielt når man ELSKER resultatet :D

    SvarSlett